2011. december 2., péntek

Sziasztok!
Nos, itt létünk végére értünk. Elérkezett az utolsó nap, amit a gyakorlati helyünkön töltöttünk. Elbúcsúztunk a minket irányítóktól és a gyakorlati hely vezetőitől. Nos, mindenki rengeteg tapasztalatot szerzett, hiszen más országban másként megy minden. Szerintem ez a 3 hét gyakorlat sokat lendített az eddigi tudásunkon.
Reggel a szokásos időben mentem a rendelőbe. Mindenki nagyon kedves volt hozzám, de egyszer minden véget ér… Elbúcsúztunk egymástól, Ők sok sikert kívántak nekem a további tanulmányaimhoz. Kaptam egy kis ajándékot tőlük. Nagyon figyelmesek voltak. Nem csak a végén, hanem egész idő alatt.
Amint hazaértem én is, és mindenki, beszálltunk segíteni, előkészülni az esti vacsorához. Ez nem csak egy egyszerű vacsora volt. Különlegesnek számított, mert holland vendégeket vártunk. Igazi magyar specialitást: gulyáslevest készítettünk nekik. Ez után almás sütit ettünk. Minden nagyon finom volt. A hangulat is a tetőfokon járt. Mindenki fájó szívvel búcsúzott el holland szervezőinktől.
Vendégeink távozása után, mi is kieresztettük a gőzt. Kitáncolva a 4 hét fáradalmait. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.