2011. december 4., vasárnap

28. nap :) :(


ÉÉÉÉÉS eljött a sokak által várva várt pillant, hazajöttünk :) én szerény személyem szerint maradtam volna még, sőőőt... egy hétvégére hazaugrottam volna megszeretgetni az itthoniakat enni finom magyar ételeket és utána irány vissza!!!

Dec 3. reggel 4-5 óra. motoszkálások,mászkálások,pakolások, bőrönd húzgálások és méregetések,izgatottság...kicsit rossz volt erre ébredni,hisz tudatoslut bennem, hogy VÉGE! Haza megyünk. 6 óra felé megjött értünk a 2 kisbusz ami kivitt minket az amszterdami repülőtérre. Zuhogott az eső, az időjárás is megsiratott minket, hogy eljövünk...

Megkaptuk a beszállókártyát majd becsekkoltunk és irány a Malév fedélzete.



Háromnegyed óra várakozás után megtörtént az a csodálatos felszállás,amire vártunk. Imádtam ezt az érzést, mert kicsikoromban ültem csak repülőn, tehát halvány emlékeim vannak róla! De ez szó szerint felemelő érzés mikor megérzed hogy elhagytad a földet :) és igaz a mondás is a felhők fölött mindig süt a nap! :)



2 óra repülés után megérkeztünk a mi kis Liszt Ferihegyünkre, ahol már vártak minket szeretteink... Könnyes szemekkel futott mindenki a családjához, barátjához, barátnőjéhez. Megható pillanatok voltak azt elmondthatom, ezután mindenki hazment és kit mivel vártak otthon, finom meleg hazai ízek, meleg lakás, kisebb meglepetések, welcome partyk, barátok, barátnők :)))

Tehát eltelt ez a csodálatos egy hónap, tele programokkal, tapasztalatokkal, munkával, fáradsággal, vidámsággal néha szomorúsággal, de összeségében elmondthatom olyan hónapot zártunk ami a monoton itthoni hétköznapoknak jó nagy pofont adott, IMÁDTAM!!! Sokat tanultam a gyakorlati helyemen,és sokat tanultam a hollandoktól/ról, sok újdonságot láttam, tapasztalatot szereztem, és nem akartam eljönni...! De muszáj volt, én itt élek és itt kell helytállnom innentől!

Mindent összegezve szeretnénk NAGYON NAGYON szépen megköszönni ezt a lehetőséget, amivel élhettünk, mert egy olyan élményt sikerült nyújtaniuk számunkra, amit SOHA de SOHA nem fogunk elfelejteni <3 :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.