2011. november 20., vasárnap

Vasárnap


Mai napunk úgy telt, mint egy átlagos, pihenős vasárnap. Egész nap a szobánkban pihentünk, filmet néztünk. Most érkeztett meg iskolánk vezetősége. Vacsorával vártuk őket, reméljük nagyon fog nekik ízleni a vacsora. Illata mindenesetre ellenállhatatlan.

A héten olyan élményekben volt részem, amikben még soha.
Első, hogy megkezdődött a gyakorlatunk, számomra fogászati asszisztensként. Gyönyörű magánrendelőbe csöppentem, Leeuwardenbe. 10 kezelőszékes ortodontológiai rendelőbe, fogszabályzásra. Nagyon élvezem, lehet azért is mert nekem is van fogszabályzóm és közel áll hozzám. Teljesen mások az emberek és a munka.  Egy fogorvos van a rendelőben, 7 asszisztens és mindent, tényleg mindent az asszisztensek csinálnak.
Sokkal nyitottabbak, kedvesebbek, önzetlenebbek az emberek, mint otthon. Nagyon tetszik ez a hely.

( Ez volna az én kis rendelőm )

Annyi új szakmai dologgal találkoztam, hogy az csak na! Már ezért az egy heti gyakorlatért is megérte. És még csak most kezdődik igazán. :)

Ha ennyi élmény nem lenne elég, életem egyik legszebb emlékét szereztem meg a tegnapi napunkkal. Sosem fogom elfelejteni és mindig fogok rá emlékezni, ha Hollandia jön szóba.

Mint ahogy tegnap Kitti is leírta, Ameland-on voltunk, Hollandia egyik szigetén. Korán reggel indultunk, hajóval átmentünk és bicikliket béreltünk. Annamarie és Ellen, Kitti és én, tandem biciklit béreltünk, úgy döntöttünk ketten tekerjük le a távot. Hát nem bántuk meg. Rengeteget nevettünk, sikítoztunk és a vigyort semmivel sem lehetett leszedni az arcunkról. Na de itt még korán sincs vége. Elbringáztunk a tengerpartra!!! Gyönyörű volt. Voltam már tengerparton párszor életemben, de ez különlegesebb volt mindegyiknél. Teljesen üres, egy napozóágy sem pihent kint, egy napernyő sem meredezett az ég felé. November van. Szikrázó napsütésben KABÁTBAN a tengerparton. Nem mindennapi, az biztos. Nagyon élveztem a sétákat és a kagyló gyűjtögetést. Nagyon örültem neki, hogy jó időnk volt. A héten az első alkalom, hogy sütött a nap és kellemes idő volt. Isten is úgy akarta, hogy szép napunk legyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.