2011. november 30., szerda

Halihóóó!

Még mindig ugyanabban a bölcsiben vagyok ahogy az elején is írtam!

Hasonlóan telnek a napok, de minden nap van egy újabb dolog, amit megismerhetek , ezzel ma is így voltam!

Reggel valami szenzációsan gyorsan haladtunk a szokásos reggeli dugóban, így ismét lekéstük a csatlakozásunkat, de nem volt baj, mert Noémi talált egy másik buszt , ami ugyanúgy Drachten felé ment így fellszáltunk rá, bár arra nem gondoltunk , hogy kissé más irányba indulunk majd el …JN agyon tetszett az új út, mert nagyon szép falukban jártunk végig csodálkozva figyeltem és nem is tudtam aludni nem úgy mint máskor! J

Szerencsére így is pontosan érkeztünk a gyakorlati helyünkre , így nem volt semmi probléma!
Mikor megérkeztem épp a reggelihez készülődtek elő, így én is gyorsan besegítettem !Reggeli közben megbeszéltük a Gondozónővel, hogy elvisszük sétálni délelőtt a gyerekeket!Én kissé félve, de nem ellenezve indultam el a sétára a 8 kisgyerekkel! A bölcsi mellett van egy park amit körbe lehet sétálni és nagyon érdekes volt, hogy a sok kis virgonc csemete az utcára kilépve rendeződött és szépen egyenletesen haladtak mellettünk és eszük ágába sem jutott elrohangálni…!Nagyon jó volt látni, hogy milyen boldogok a gyerekek, mert egyfolytában nevettek ,nézelődtek és persze magyaráztak nekem a kis saját nyelvükön…JMire körbe értünk a parkban , már dél lett így sietnünk kellett visszafelé , mert az ebéd nem maradhat el …J
Ebéd közben azt vettem észre , hogy volt aki elaludt a szendvicsével a szájában ..:)Mutattam a gondozónőnek és gyors felkeltette , de nagyon vicces volt …Mondták, hogy egy ilyen kis túra után ez szokott lenni! J
A mai napon nem kellett senkit sem noszogatni, hogy menjen pihenni, néhány pillanat alatt csend honolt a teremben …zZzZz…

JJJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.