2011. november 14., hétfő

AMAZING....

Az első munkanapunk után, én csak annyit szeretnék mondani, hogy itt kint szeretnék dolgozni... :))) Mint fogászati asszisztens, egy magánrendelőbe kerültem! Hihetetlen mennyire máshogy kezelik kint az asszisztenseket, mint otthon! A munka morál, a légkör, a páciensek hozzáállása lenyűgöző volt (náluk családi program fogászatra járni!!!) Konkrétan szájban dolgozhattunk, amit otthon igazából nem nagyon tudunk csinálni, hisz az orvos dolgozik a szájban mi pedig asszisztálunk hozzá, műszereket teszünk ki, fertőtlenítünk stb. itt viszont teljes menet felszerelésbe vágtak (gumikesztyű, szájmaszk, védőszemüveg) majd megkérdezték a harmadik beteg után hogy van-e kedvem rendesen asszisztálni, persze ez nem volt kérdés, teli vigyorral álltam az orvos mellé és vártam az utasításait...! Ezután egész nap asszisztálhattam, sőt meg is dicsértek mennyi mindent tudok és hamar tanulok (igen mindezt egy nap után...) én olyan boldogan és fáradtan értem haza a kis szállásunkra, hogy szavakba se tudom önteni.....vagy egy órán át beszéltük a fogászkákkal az otthoni és itteni különbségeket és tapasztalatokat :))) IMÁDTAM!!!! várom a holnapot :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.